Günün Oyunu Mega Driver!


Kuş bakışı olarak oynadığımız bu -Mega Driver-ı çok seveceksiniz...

Nedir bu Mega Driver?
Mega Driver oyunundaki yegane amacınız, kullandığınız araca yönelik verilen görevleri başarıyla tamamlamak. Bunu dahilin de, taksi, ambulans, havaalanı aracı, itfaiye veya mektep otobüsü gibi araçları ustalıkla sürmeniz gerekiyor.

Oyunda başarılı olmak için; hızlı olunmalı, trafik ışıklarına dikkat edilmeli ve başka arabalara çarpmamaya itina göstermeliyiz.

Oyunun Artı Yönleri:

  • Kaliteli grafikler
  • 100'den çok bölüm
  • 7 ayrımlı araç
  • Oyun dahili mükafatler
Trailer;
'Mega Driver 1.0 indirme bağlantısı

Yorumlar

  1. Güzel ama zor bir oyun. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet gerçekden zor bir oyun.

    YanıtlaSil
  3. 2 Gündür oynuyorum zor alıştım. :)

    YanıtlaSil
  4. Mega Driver'cı23 Aralık 2013 17:40

    Oyunu bitirdim. :) Gittim google playden satın aldım. :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder