HTML Tablo Oluşturmak Artık Çok Kolay...!


Merhaba değerli okuyucular,
Bugün sizlere bir süredir nefret ettiğim -tablo oluşturma- işlerini severek yaptığım bir siteyi, daha doğrusu bir kurtarıcıyı tanıtacağım....
"Compare Ninja"

Nedir bu Compare Ninja?
Compare Ninja, bize tablo oluşturup sitemize eklememizi sağlayan -bence- çok değerli bir websitesi.
Evet bir program değil websitesi...

Nasıl Kullanılır?
Compare Ninja'yı kullanmak için ister üye olabilirsiniz (bu sayede yaptığınız tüm tablolar hesabınıza kaydedilir) yada ziyaretçi olarak kullanabilirsiniz.

İlk olarak www.compareninja.com'a girelim.

Karşımıza böyle bir websitesi çıktı...
İşe hemen başlamak için "Start Now"a clickliyoruz. :)

Açılan sayfadan kullanmak istediğimiz tablo şemasını seçiyoruz...



Açılan sayfadan tablomuzu dilediğince değiştirip, ekliyoruz, biçiyoruz vs.


Kafamıza göre tablomuzu ayarladıkdan sonra "Generate Table" butonuna basıp HTML tablomuzu oluşturuyoruz...

Fazla uğraşmanıza gerek yok. Tabloyu fareniz ile seçip CTRL+C yapıp kopyalamanız yeterli.

Ben "Pardus İşletim Sistemi Gereksinimleri" ile ilgili bir tablo oluşturmuştum;
Minimum Gereksinimler
İşlemci
800 Mhz Intel veya AMD işlemci.
Ram
256 MB RAM.
Depolama Alanı
En az 4GB boş alana sahip harddisk.
İnternet Bağlantısı (İsteğe Bağlı)
Pardus hizmetlerine ve kaynaklarına ulaşmak için bir internet bağlantısı.


Hepinizin başarılı ve harika HTML tablolar yapmanızı dilerim...


Yorumlar

  1. Ohbe sonunda kurtuldum şu lanet olasıca tabloları yapmaktan. :D

    YanıtlaSil
  2. HTML Developer14 Aralık 2013 12:36

    40 Yıl düşünsem böyle bir şeyin olacağına inanamazdım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder