Twitter Yeni Reklam Teknolojisi Getirdi!




Twitter’dan Tarayıcı Geçmişine Dayanan Yeni Reklam Özelliği




Twitter geçtiğimiz Temmuz ayı içerisinde tanıttığı kullanıcıların çerezlerinden yola çıkarak kişiselleştirilmiş reklam gösterme modelini kısa bir sürenin ardından kesinleştirerek resmi olarak reklam verenlere açıyor. Bu şekilde kullanıcıların geçmişlerinden ve hesap bilgilerinden yola çıkarak kullanıcıların ilgisini çeken reklamlar gösterecekler.

Twitter’ın retargeted ads ismini verdiği söz konusu reklam özelliğine geçişin yavaş olması bekleniyor. Tüm reklam verenlerin bir anda bu özelliğe geçiş yapması mümkün değilken kullanıcılar içinde bu reklamların hemen gösterilmesinin de zaman alacağı düşünülüyor.



Twitter’ın bu yeni reklam modelindeki en dikkat çeken ve en önemli özellik reklamverenlerin kullanıcıların tarayıcı çerezlerinden ve geçmişlerinden yola çıkarak kişiye özel ilgi çekici reklamlar yayınlayacak olması. Örnek vermek gerekirse internetten bir alışveriş yapmak istediniz bir ürünü almaya karar verdiniz sepetinize eklediniz fakat daha sonra vazgeçtiniz bu sizin çerezlerinize yansımış olacak. Twitter’da böylece bu bilgilerden yola çıkarak o ürünle ilgili markadan size promosyonlu Tweet gösterecek.







Yorumlar

  1. Çok zekice bir fikir. Tutulmasını bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Zekice ancak güvenli değil. Şahsen ben çerezlerimin görülmesini istemem. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder