Kullanıcıları çileden çıkaran sorundan ötürü üzgün olduğu gözlenen Yahoo CEO'su Mayer, firmanın resmi Tumblr blogu aracılığıyla açıklama yaptı. Sorunun ilk başta göründüğünden daha karmaşık olması nedeniyle düzeltilmesi birkaç gün almış.
Her ne kadar Yahoo’nun genel anlamda elde ettiği serviste kalma başarı oranı yüzde 99.9'un çok üstünde olsa da birkaç gün süren bir e-posta kesintisi kabul edilecek türden değil. Yahoo’nun amacı daha sıkı kontroller gerçekleştirmek ve gelecekte bu tür sıkıntılarla yaşamamak için daha iyi hizmet sunmak. Sadece Yahoo Mail kesintisi değil, firmanın bu durumla başa çıkma tarzı da eleştirilerin hedefi oldu.
hesaplarda farklı türden sorunlar yaşandığı için sebebi bulmak ve çözüm geliştirmek epey zaman aldı. Pazartesi günü 10:30'da (Pasifik Zamanı) başlayan arıza sonrasında e-postalar adresine ulaşmadı. Ayrıca yeni bilgiye göre 25 Kasım – 9 Aralık arasında gönderilmiş bazı e-postalar da alıcılara ulaşmamış olabilir. Bu durumun güncel kesintiyle bağlantılı olup olmadığı açıklanmadı. Perşembe günü Flickr da kesinti yaşamıştı.
Özür benim sinirlerimin geçmesini sağlamıyor.!
YanıtlaSil