M. Yalçın Parmaksız'ın kaleme aldığı internet ortamındaki başarının ölçümlenmesinde kullanılan analitik araçlar hakkında yazılmış detaylı bir rehber niteliğindeki "Google Analytics" kitabı Ocak ayı itibariyle raflardaki yerini aldı.
Dikey Eksen yayınlarından çıkan kitapta Google Analytics'in temel özellikleri, çalışma mantığı ve raporlama sistemleri, trafik ölçümleme ve kampanya izleme özellikleri, filtreleme ve e-ticaret sitelerindeki kullanımı, kullanıcı segmentasyonu ve hedef kitle analizinin nasıl yapılacağı ve kampanyanın özelleştirilmesi için Analytics'in sağladığı olanaklar on üç temel bölümde anlatılıyor.
"Google Analytics" kitabı aynı zamanda son bölümünde yer alan örnek sorularla, tüm dünyada geçerli Google Analytics sertifikasına sahip olmak isteyenler için vazgeçilmez bir kaynak niteliği taşıyor. Sosyal medya, SEO, Google AdWords'le reklamcılık ve e-mail pazarlama çalışmalarının verimliliğini ölçümleme hakkında da bilgiler veren kitapla Analytics hakkında bilmeniz gereken tüm detaylara hakim olmanız mümkün.
On yılı aşkın süredir sektörün önde gelen firmalarında üstlendiği yöneticilik görevlerinin yanı sıra Bahçeşehir Üniversitesi'nde de öğretim görevlisi olarak çalışmalarını sürdüren Yalçın Parmaksız'ın yazdığı kitap, Google Analytics'i merak eden ve öğrenmek isteyen herkes için bir başucu rehberi olacak.
Yorumlar
Yorum Gönder