Sosyal Ağ Full HD İzle...


Sosyal Ağ - The Social Network



Merhaba Değerli Okurlar,
Benimde bugüm izlediğim ve hayran kaldığım bir filmi sizlere aktarıyorum. Sosyal Ağ !
The Social Network, Facebook ’un kurucusu Mark Zuckerberg’in hayat hikayesini ve ünlü sosyal paylaşım sitesinin kurulma aşamalarını anlatıyor. Çoğu web master’ın örnek aldığı kişi olan mark’ın sıradışı yaşamındaki halleri geçmişten günümüze gelişmekte olan dünyanın en büyük sitesini varoluşu.  
Kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden birtanesi iyi seyirler.

  • Süre: 120 dakika
  • Yönetmen: David Fincher
  • IMDb Puanı: 8.0
  • Yapım Yılı ve Ülkesi: 2010 - ABD
  • Oyuncular: Justin Timberlake , Andrew Garfield , Jesse Eisenberg , Malese Jow , Brenda Song
  • Film Eklenme Tarihi: 03 Kasım 2013 00:02
  • Bitiş Tarihi: 918 days, 3 hours

Yorumlar

  1. Olağan üstü müthiş nasıl olduda bugune kadar izlemedim anlamıyorum süper bişey cidden kesinlikle izleyin.

    YanıtlaSil
  2. Mark@harvard.edu23 Ocak 2014 11:32

    Kesinlikle izlenmesi gereken film

    YanıtlaSil
  3. Önceden izlemiştim şimdi bidaha izledim hala aynı etki süper !

    YanıtlaSil
  4. Süper kesin izleyin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder