Bilgisayarım Bu Oyunu Kaldırır mı?


"Bilgisayarım Bu Oyunu Kaldırır mı?" Derdine Son!
Merhaba arkadaşlar, 
Geçen bir arkadaşımız bana "Bilgisayarım ETS2 oyununu kaldırır mı?" tarzında bir soru yöneltti...
Tabii kide bu şekilde sorulara sıkça rastlıyoruz. Artık gına geldi ve her Gamer'ın bilmesi gereken siteyi sizlerle paylaşıyorum...

http://www.systemrequirementslab.com/cyri/

Siteye verdiğim linkden girdiğinizde şöyle bir ekranla karşılaşıyorsunuz;



Listeden oyunu seçip tarama metodunu seçiyorsunuz...

Bilgisayarınızı taramaya başlıyor ("Ben Java Yöntemini Tercih Ediyorum")... 
Tarama bittikden sonra sonucu size bildiriyor.. :) Bununla da kalmayıp performansınızı nasıl artıracağınızı bilmediğiniz noktada size imkanlar sunuyor.. :)

Yorumlar

  1. Ben bu yöntemı kullanıyorum ve herkeze tavsiye ediyorum

    YanıtlaSil
  2. Süper bişey bu :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder