Euro Truck Simulator 2 - Full İndir...

Bugün Euro Truck 2 ' oyununda direksiyon sallarken birden aklıma geldi... 

Ya bu oyunu hala oynamamış olanlar varsa?

Euro Truck Simulator 2 ölmeden önce oynanması gereken ilk 10 oyundan bir tanesidir...
En azından benim kanaatim bu yönde. :)


          Lafı fazla uzatmadan hemen oyundan bahsedelim. Adında anlaşılacağı üzere bir "TIR Simülasyon" oyunu olan Euro Truck Simulator 2 ( Çoğu forum/oyun sitesinde ve halk arasında ETS 2 ) sizi ciddi anlamda TIR şoförü havasına sokacak.. :)



"Ama kardeşim ben daha ETS 1 i oynamadım? " derseniz iyi düşünün çünkü ETS 1 ve ETS 2 arasında dağlar kadar ( bu konuda abartmıyorum ) fark var. ETS 1 milattan önce ETS 2 milattan sonra çıkmış gibi düşünebilirsiniz. 

Euro Truck Simulator 2'de İngiltere, Belçika, İtalya, Hollanda ve Polonya gibi ülkelerden 60'ın üstünde şehir bulunuyor. Amaç, başarılı bir nakliye şirketi kurup kıta genelinde zamanlıca teslimatlar yapmak.

Oyunun artı ve eksi yönlerine gelecek olursak;
Artı Yönleri;
  • Gerçekçi oyun deneyimi
  • Çok gelişmiş grafikler
  • Keşfedilecek bir dolu mekan
  • Özelleştirilebilir radyo
  • Direksiyon desteği
Eksi Yönleri;
  • Araba hasarı oluşmuyor

Sistem Gereksinimleri İse;


Minimum Sistem Gereksinimleri:
  • İşlemci: Core 2 Duo veya AMD Athlon MP 2.0 GHz İşlemci
  • RAM: 2 GB RAM
  • Ekran Kartı: GeForce 7600 GT serisi 256 MB Ekran Kartı
  • Hard Disk: 2.0 GB Hard Disk alanı
  • İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
  • Direct X: 9.0c

Önerilen Sistem Gereksinimleri:
  • İşlemci: Çift çekirdekli 3.0 GHz İşlemci
  • RAM: 4 GB RAM
  • Ekran Kartı: GeForce GTS 450 serisi 1 GB Ekran Kartı
  • Hard Disk: 2.0 GB Hard Disk alanı
  • İşletim Sistemi: Windows 7
  • Direct X: 9.0c

Trailer;



 Euro Truck 2 Full İndirme Bağlantısı

Yorumlar

  1. kesinlikle oynanması gereken bir oyun :)))

    YanıtlaSil
  2. On numara oyun ve modlamak çok basit

    YanıtlaSil
  3. En mükemmel simülator oyunuuuuuuuuu

    YanıtlaSil

Yorum Gönder