Tomb Raider Türkçe Yama

 

Zamanında Severek Oynadığım ve Başarıyla Tamamladığım O Oyunun 

%100 Türkçe Yaması Çıkmış. :)


Tomb Raider %100 Türkçe Yama

Ben şahsen oyunu İngilizce oynadım. Benim oynadığım dönemde değil Türkçe Yama, oyunun hileleri bile yokdu. :) Ama Türkçe Yama olsaydı kesinlikle uygulardım. 

      Neyse oyunu Türkçeleştiren ekip (benimde deskteklediğim) Oyun Çeviri [*]  ekibi. 
Benim gördüğüme göre Türkçe'leştirme yapılırken anlam daraltılmamış
Bu oldukca iyi çünkü çoğu Türkçe yama oyunun senaryosununu saçma sapan bir hale getiriyor. Bu çeviride, gerek benim fikirlerim olsun, gerek kullanıcıların yorumu olsun, böyle bir şey söz konusu değil gibi duruyor.
Orijinal Boyutta Sergilemek İçin Üzerine Tıklayın....


Yalnız tek bir kötü özellik var. İ ğ Ğ ş Ş Ö Harfleri çeviride desteklenmemiş. 
Mesela;
Eğer ölüm yağmurundan kaçmayı başarabilirse.... yerine
Eger ölüm yagmurundan kacmayi basarabilirse... şeklinde karşımıza çıkıyor.

Türkçe Trailer;


Not; Yama Oyunun En Güncel Versiyonuna Göre Yapılmıştır.

http://yadi.sk/d/Qu54GgBjLQdSy
Tomb Raider %100 Türkçe Yama İndir

Yorumlar

  1. Türkçeleştirme %100 değil yalnız çok nadir yerlerde ingilizce kelimeler var :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder