Xbox One'da Skype Güncellendi...



Xbox One'ın vazgeçilemez uygulamalarından biri  Skype için ilk güncelleme dün yayınlandı.

Güncellemenin en önemli özelliği mesaj geçmişinin olması. Daha önceleri yedi günle sınırlı olan mesaj geçmişinin gün sınırlaması olmaksızın bin mesaja çıkarıldı.

Gelen bir başka yenilik ise rehberimizde bulunan insanları belli kategorilere kolayca bulmamızı filtre sistemi. Son olarak yeni güncelleme ile Xbox One Skype'e yeni ifadeler de geldi. 

Eğer Xbox One üzerinden Skype'ı güncellemediyseniz hemen konsolunuzdan giriş yapıp güncelleyebilirsiniz.

Yorumlar

  1. ya ben xbox oneden giriyorum ama güncelleyemiyorum eski skype duruyor yine yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Size yardımcı olmak isteriz... Lütfen bu tarz sorularınızı iletişim bölümünden dile getiriniz...
      http://system-techno.blogspot.com/p/blog-page_30.html

      Sil
  2. Arkadaşlarıma gelmişti ama bana gelmemişti bu guncelleme bugun bi kaç saat önce geldi :D

    YanıtlaSil
  3. Bence bu son skype on numara olmuşş 8|

    YanıtlaSil

Yorum Gönder