Applopedi Reklamları

Applopedi.com; Kendilerini Android Kullanıcılarının İlgi Odağı Olarak Tanımlayan Tayfa


Şimdi hakkını yememek lazım, Android kullanıcılarına sunduğu oyunlar, uygulamalar, temalar vs. ile ilgi odağı haline gelmiştir. Şahsen Android OS kullanırken tercihlerim arasındaydı Applopedi...



Şimdi bizim gibi bir küçük sermayenin Applopedi'yi eleştirme hakkı yok (!). Zaten daha çok eleştiri değilde düşüncelerimi aktarmak için yazıyorum bu makaleyi. Applopedi " ilk zamanlar da " gerçekten "kullanımı kolay", içeriği zengin bir siteydi. Dediğim gibi Android OS kullanmayı bıraktım. 9-10 ay kadar bir süre applopedi'ye giremedim. Bugünler de yeniden Applopedi'ye girdim ve şok oldum. 1 sayfada 10 reklam.

Adamlar bildiğin para göz olmuşlar. Oyun ikonunu göremedim ne yazık ki. Reklam üzerini kapatıyordu. Site açılışı yavaşlamış, oyunlar değil de daha çok reklamlar ön plana çıkmış. 

Bence bu adamlar bu kafayla giderse, kullanıcı sayısı azalır. İnsanlar sevdiklerinden değilde, muhtaç olduklarından dolayı siteyi ziyaret ederler.

Applopedi'nin Kurucu Editörü Uğur Seven Bey'in bize yaptığı geri dönüş;

Merhaba Can,

İnternette gezerken Applopedi ile ilgili yorumlarını içeren makaleni okudum. Seviyeli eleştiri yaptığın için birkaç noktaya değinmek istedik. Evet Applopedi ilk kurulduğunda sayfalarda bu denli reklam yoktu. Kendi yağında kavrulan küçük bir siteydi. Zamanla kullanıcıların ilgi odağı haline geldi ve sunucu masraflarımız yükselmeye başladı. Sen de takdir edersin ki böylesine bir siteyi hobi olarak yürütmek pek akıl işi değil.

Dolayısı ile reklam yayını yapmalıyız ki, bu masraflarımızı giderebilelim öyle değil mi? Kaldı ki giderlerimiz sadece sunucu masrafları ile sınırlı değil. Tekrar baştan da söylediğim gibi sadece bilgi verme amaçlı sana ulaşmayı tercih ettim.

Çalışmalarında başarılar.

Uğur SEVEN
Applopedi.com
Kurucu Editör

Yorumlar