Google Chrome İnternet'e Bağlanılamıyor Oyunu

Uzun zamandır iletişimi kopardığım Google Chrome'a geri döndüm ve onu en son sürüme güncelleyerek kullanmaya başladım...


Aradan bir kaç saat sonra teknik bir modem sıkıntısından dolayı internetim gitti. İnternetimin gelmesini beklerken Google Chrome'u açtım ve bildiğimiz Google Chrome İnternete Bağlanılamıyor sayfası ile karşılaştım.



Biraz bekledikten sonra elim şans eseri "Space" tuşuna gitti ve gittiği anda dinazor koşmaya başladı!



Google Chrome'a eklenen bu dinazor oyunu mario tarzında bir oyun. Engellerin üzerinden atlayarak yanmamaya çalışıyorsunuz. Aslında Google bunu çok iyi düşünmüş. İnterneti ara sıra giden biri "off, poff" demeden bekliyor ve bu Google Chrome İnternete Bağlanılamıyor Oyununu oynuyor. Hala denemediyseniz hususi olarak internetinizi kesip oyuna bir göz atın. :)

Yorumlar