Samsung Galaxy S5 Root Atma

Samsung Galaxy S5'e Root atmak isteyenler ve nasıl atacağını bilemeyenler veya S5 Rom dosyalarını bulamayanlar için hazırladığım makaleye başlıyorum;


Samsung Galaxy S5 Root Atma [ Türkçe ]

Gerekli Program;
Samsung Galaxy S5 için Odin Root 3.09 İndir; [ODIN 3.09 DOWNLOAD]

Samsung Galaxy S5 Rom Dosyaları;
SM-G900F (International Qualcomm): CF-Auto-Root-klte-kltexx-smg900f.zip
SM-G900H (International Exynos): CF-Auto-Root-k3g-k3gxx-smg900h.zip
SM-G900I (Oceania?): CF-Auto-Root-klte-kltedv-smg900i.zip
SM-G900L (Korea): CF-Auto-Root-kltelgt-kltelgt-smg900l.zip
SM-G900M (Middle and South America?): CF-Auto-Root-klte-klteub-smg900m.zip
SM-G900R4 (US Cellular): CF-Auto-Root-klteusc-klteusc-smg900r4.zip
SM-G900T (T-Mobile US): CF-Auto-Root-kltetmo-kltetmo-smg900t.zip
SM-G900P (Sprint): CF-Auto-Root-kltespr-kltespr-smg900p.zip
SM-G900T1 (Metro PCS): CF-Auto-Root-kltemetropcs-kltemetropcs-smg900t1.zip
SM-G900W8 (Canada): CF-Auto-Root-kltecan-kltevl-smg900w8.zip

 Odin 3.09'u kurduktan sonra Galaxy S5'inize uygun Rom dosyasını indiriniz.
Şimdi adım adım Galaxy S5 Root atma işlemlerine geçelim.

1. Adım: İndirdiğiniz Root dosyasını (Auto-Root .zip) bir dizine çıkartın.
2. Adım: Odin'i Yönetici Olarak başlatın.
3. Adım:  Odin'de PDA düğmesini tıklayın ve CF-Auto-Root klasörü içindeki .tar.md5 dosyasını seçin.

Görünürde böyle olması gerek;

4. Adım: Samsung Galaxy S5'i Kapatın.
5. Adım: Ses kısma, açma kapama ve menü tuşuna aynı anda basılı tutun. Uyarı ekranını görene kadar.

Görünürde;

6. Adım: Devam etmek için ses arttırma tuşuna basın.


7. Adım: Samsung Galaxy S5'i USB kablosu ile Bilgisayarınıza bağlayın.


8. Adım: ÖNEMLİ!!! Odin ayarlar kısmının böyle göründüğünden kesinlikle emin olun;


9. Adım: Start butonuna tıklayın ve Odin'in telefonunuzu flash'layıp yeniden başlatmasını bekleyin.



Tebrikler! Artık Root Yetkilerine Sahip Bir Samsung Galaxy S5'e Sahipsiniz...

Önemli Not: Cihazınızın arızalanmasına sebep olan hiç bir şeyden System Techno sorumlu değildir.
Root atma, Rom Dosyaları, Odin Programı hakkında bir bilginiz yoksa bilen bir kişinin gözetimi altında işlemleri gerçekleştiriniz. Yukarıda belirttiğimiz dosyaları kullanmamanız veya uyarıları dikkate almamanız bir takım sorunlara yol açabilir...

Yorumlar