Bir Banka Nasıl Soyulur?

Banka Soygunu Nasıl Yapılır?


Bir Banka Nasıl Soyulur?


** BANKA SOYMAK - BANKA SOYGUNU YAPMAK ASLA YASAL DEĞİLDİR VE KESİNLİKLE ÇOK BÜYÜK CEZALAR ALMANIZI SAĞLAYAN BÜYÜK BİR SUÇTUR **

Clay Tumey adındaki ABD vatandaşı döneminin en büyük banka soyguncularından biri. Bankalardan soygun yaptıktan sonra çok büyük pişmanlık duyan ve teslim olan Clay Tumey hapse çaptırıldı ve ceza süresi dolduktan sonra tekrar serbest bırakıldı. 

Reddit sitesi üzerinden kendisine yöneltilen soruları yanıtlayan Clay Tumey ilerde bir kitap yazma düşüncesi olduğunu ve tanıtım amaçlı olarak istedikleri soruyu yanıtlayabileceğini söyledi. Hikayesine The Blıe Chip Store adlı bir kitapta anlatmayı düşünen Clay Tumey içinde suçları, hapishane hayatını ve eline geçen ikinci şansını nasıl kullandığını açıklıyor.
--

Dikkat: Bu yazının amacı size bir banka soymayı öğretmek yada teşvik etmek değildir. Tamamen eğlence amaçlıdır.

---

İşte Clay Tumey'e göre bir banka soygunu nasıl yapılır;

• Bilgi Toplayın

Bütün soygunlarından önce 5 ila 6 ay süren bir hazırlanma ve bilgi toplama süresi hazırlıyordum kendime. Bankada benden önce olan soygun denemeleri, insanların neden yakalandıkları ve hata yaptıkları gibi bilgiler çok önemli detaylar içerisinde yer alıyordu. Eğer diğer soyguncuların neden yakalandıklarını bilirseniz o hataları da yapmazsınız.

• Tek Başınıza Çalışın

Ne yaptığınızı asla kimseye anlatmayın yada ( burası önemli ) asla yardım istemeyin. Kalabalık soygun çeteleri tek soygunculara göre her zaman çok daha hızlı yakayı ele vermişlerdir. Aynı zamanda istatistiklere göre kalabalık grupların yakalanma ihtimali tek insanlara göre daha fazladır.

• Kendin Sınırlarınızı Bilin

Soygunlarımda kesinlikle kendimi suçlu hissetmedim çünkü hiçbir banka soygunumda şiddete başvurmadım yada birini katletmedim. Eğer kahraman biri yada güvenlik görevlisi bana doğru saldırsaydı büyük ihtimal teslim olurdu. Amacım hiçbir zaman birine zarar vermek değil sadece ihtiyacım olan parayı almaktı.


• Soğuk Kanlı ve Aksiliklere Hazır Olun

Olaylar her zaman akışına göre yol almayabilir bu yüzden sakinliğinizi sonuna kadar koruyun ve sorunlara hazır olun. Sakinliğinizi korumak her zaman oluşabilecek sorunları en aza indirerek, iyi analiz etmenize ve çözümlerini hızlı bulmanıza olanak sağlar.


• Suçlu Olduğunuzu Kabul Edin

Kendinizi kandırmaya çalışmayın. Yaptığınız işin sebebi veya nedeni ne olursa olsun ya yasaldır yada kanunsuzdur. Bankadan para çalmak elbette sokakta yürüyen bir adamı soymaktan daha kabul edilebilirdir sonuçta bankalar bu zararlarını kendi kendine karşılayabilir. Yinede bu yaptığınız işin asla kanuna uygun olduğu anlamına gelmez.

• Kendiniz Gibi Görünün

Her zaman doğal davranın, kendiniz gibi olun. Gergin olmayın yada dikkatleri üzerinize asla çekmeyin. Aç gözlülük yapmayın ve yetecek kadar parayı alıp arkanıza bakmadan uzaklaşın. Gergin olmanız yada tehditkar görünmeniz işinizi kesinlikle zorlaştıracaktır.

• Çalışma Prensibini İyi Kavrayın

Bankayı soymanın tabi ki de onurlu bir yanı yok fakat işinizi yapıyorsanız içine çomak soktuğunuz arı kovanının çalışma prensibini de iyi bilmelisiniz. Bankalar günlük ortalama miktarda bir para bulundururlar veznelerinde ve bu para yoğun bankalarda 10 bin liraya kadar çıkabilir.

• Sisteme İnanın

Tutuklanıp hapse girdikten sonra banka ve hesap kullanmak konusunda epey zorlandım. Her banka benimle çalışmayı ve bana hesap açmayı kabul etmese de bir kaç banka suçlu geçmişime rağmen bana hesap açabildi ve anlayışla karşıladı. Hapishane günlerimden sonra rehabilitasyon olduğumu kabul ettiler ve toplum beni tekrar kucakladı.

Yorumlar